MY GUEST BOOK

Followers

My Blog Awards 2008/2009

Monday, June 29, 2009

Tag dari syigim

Saya dapat tag dari blog syiqim - Terima Kasih diucapkan


Sila jawab soalan-soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja.

1. Bekas kekasih saya adalah:

~ byk tak ingat hehehhehe


2. Saya sedang mendengar:

~ kakak menyanyi


3. Mungkin saya patut:

~ rehat kerana saya baru lepas makan


4. Saya suka:

~ memasak, shopping, melancong


5. Sahabat-sahabat baik saya:

~ amat memahami perangai saya


6. Saya tak paham:

~ bagaimana macam mana farris adam boleh cam kereta mercedez atau BMW walaupon tak nampak logo kereta di jalanraya(sedangkan saya pon tak berapa arif melainkan nampak logo kereta)


7. Saya kehilangan:

~tomato semasa beli kat pasar..rupanya saya tertinggal malas nak patah balik


8. Ramai yang berkata:

~ anak-anak saya cute...agaknyalah kan hehehhe


9. Makna nama saya:

~ kurang pasti pulak hehehe


10. Cinta itu adalah:

~ my hubby


11. Di suatu tempat, seseorang sedang:

~ memerhati dan ingin tahu perkembangan saya di mana saya berada


12. Saya akan cuba:

~membuat pelbagai resepi roti/kek setiap hari untuk memenuhi masa lapang saya


13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:

~ tak henti-henti


14. Telefon bimbit saya:

~ berwarna hitam


15. Bila saya terjaga dari tidur:

~ saya akan terus bangun dan ke bilik air


16. Saya paling meluat apabila:

~ orang yang suka cakap bohong/ckp putar belit


17. Pesta/Parti adalah:~ sesuatu yang mengembirakan disamping keluarga, teman-teman tersayang.


18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:

~ kucing jiran sebelah


19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:

~ pada umur 18 baru lepasan SPM, time ni suka cari keje part time


20. Hari ini:

~ saya pening kepala dengan perangai budak-budak ni yang suka sepahkan brg2


21. Malam ini saya akan:

~ akan ke Lulu beli bekalan air apple juice kakak yang kehabisan


22. Esok pula saya akan:

~ akan cuba siapkan tugasan tag dari syiqim


23. Saya betul-betul inginkan:

~ penimbang dapur digital (masih mencari yang sesuai/praktikal)


24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:

~ saya berkata, alahai muka ku dah gelaplah kena pancaran matahari yg terik dan memeritkan kulit


25.Pusat membeli-belah atau arked permainan:

~ pastinya pusat membeli-belah


26.Makanan Barat atau Jepun:

~ pastinya makanan Jepun/Korea lebih kurang sama je


27.Bilik yang terang atau gelap:

~ bilik yang terang senang nak berinternet...bilik yang gelap untuk lelapkan mata


28. Makanan segera adalah:

~ KFC, Mc Donalds


29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?

~ kakak, adik cepat..kemas barang masing-masing


30. Siapa yang anda mahu tag?

~ Pada kekawan blogger yang sudi untuk menjawap tag ini



No comments: