MY GUEST BOOK

Followers

My Blog Awards 2008/2009

Wednesday, June 3, 2009

Jus Mangga Ole

Jus mangga ole Resepi ros tokyo ini dah merebak ke sini...
sedap dan menyelerakan minum ditambah dengan cuaca yang panas kat sini


RESEPI Jus Mangga Ole

copy paste dari blog Ros Tokyo - Terima kasih

Bahan-Bahan


200 ml jus mangga
200 ml susu segar atau susu kacang soya
Beberapa ketul air batu

Cara-cara
1. sediakan dua gelas kosong, mula-mula curah jus mangga setengah gelas bagi setiap gelas dan akhir sekali curah pula susu segar, kira-kira 3/4 gelas lah isipadu nye tu.


2. akhir sekali masukkan air batu dan sedia untuk diminum, kalau takde jus mangga kotak tu, boleh juga menggunakan mangga yang diblender. Nak minum tu kacau sebati



3 comments:

blogresipi said...

Senang je resipi jus mangga ni ek... nak cubelah..:)

ain said...

sesuai sgt le diminum waktu cuaca tgh panas menyengat nih!

ZaiY said...

cepat n sng betui nk buatnya.. bg akak segelas fida...