MY GUEST BOOK

Followers

My Blog Awards 2008/2009

Thursday, July 2, 2009

Air Susu Longgan & Spaghetti je



2/7/2009



Hari ini malas nak masak macam-macam menu...menu sempoi je hari ni...buat Spaghetti Bolognise dari pagi hingga ke malam dengan cuaca yang panas kat Dubai ni....buat lah air susu longgan..sedap budak-budak pon suka..rasanya air susu longgan ni tak terasa sangat susunya tak jugak rasa manis air buah-buahan tu..sedang elok je percampurannya

Resepi Spaghetti boleh klik kat SINI
Resepi Air susu longgan klik kat SINI





4 comments:

blogresipi said...

Kite nak try cari longan/laici dalam tin jugak lah... :)

FiDa@aMiDa said...

ijan

try2...sedap tau cubalah :)

ain said...

anak2 akak pun suka spagetti. infact lbh suka spagetti dr nasi.

FiDa@aMiDa said...

kak ain

betul tu anak2 fida pon suka...lagipon spagetti ni makan pon kenyang dan tak berangin mcm mee