MY GUEST BOOK

Followers

My Blog Awards 2008/2009

Monday, March 1, 2010

Rain Rain Go Away....

photos credit to Gulfnews


Dubai Mall





Heavy rains lash the UAE


Heavy rains accompanied by hailstones and strong winds lashed several parts of the UAE on Saturday night, while more extreme weather is expected over the next few days.


p/s Negara pasir pasir pon boleh banjir tau...sebabnya satu longkang pon tidak kelihatan di jalan raya





Sandstorm at Dubai

credit to gulfnews
CLIK HERE to see



4 comments:

tifa said...

So Kak Fida punya area okay ke tak ? Siannya?

FiDa@aMiDa said...

farah

akak tinggal apt tingkat 8 selamat di jalan2 raya banjir kilat lah..sbb tu byk kereta kat sini guna jenis MPV or Jeep senang redah air :)

ZaiY said...

seronok kan hujan lepas 2 hari sandstorm, nyaman jer rasa. kita duk umah syok bila ujan tp org yg gi keja susah skit la kn sbb jem..hehe..
re: fida nk tempoyak tak? akak bukan mkn selalu pun nnti akk bg yer..

FiDa@aMiDa said...

kak ZaIY

aah nyaman bila hujan tapi sampai banjir lak pulak byk jalan kena tutup hehehe sian sapa yg keje tu jam teruk heheheh..
p/s tempoyak emmm kalau akak nak bagi sket boleh aje :) syukran