MY GUEST BOOK

Followers

My Blog Awards 2008/2009

Saturday, September 12, 2009

Last Week Bazaar Ramadhan Dubai 2009

Tinggal ini aje dalam tempoh sejam berniaga
Tunggu customer to collect pre order homemade bun

Menu di gerai saya



kawan-kawan pengusaha gerai yang lain
Mr Huhu Team dan Rynn & Putri


Kesian anak mama kepenatan tido dalam kereta
teman mama berniaga kat bazaar



11/9/2009

Last Week Bazaar Ramadhan Dubai


Penat jugak ya jadi peniaga Bazaar Ramadhan ni...ni tiap2 Jumaat je kalu hari-hari mau tergolek kat dapur kepenatan heheheh...yang penting seronok serta dapat pengalaman menjadi seorang peniaga bazaar ramadhan..dan disamping itu tambah kenalan Malaysian yang tinggal di Dubai.



Alhamdulillah....minggu ni agak bz sket menyiapkan pre-order my homemade bun...dah siap uli tepung semua..ada pulak org sms tambah bun...kesian lak nak tolak ambil jugak order dioarg....so timbang lagi tepung heheheheh untuk buat doh.. Walaupon penat semalaman buat roti ni sebab makan masa agak lama dapur...oven pembakar pulak satu aje dan yang bertambah lambat sebab saya sorang yang buat tiada assistance sampai korbankan waktu tido hehehheh lepas ni sure bertambah kurus lah saya emm tapi puas hati ada gak orang sudi nak tempah.


Saya ucapkan terima kasih banyak-banyak pada yang sudi singgah gerai saya dan yang telah buat pre order bun, dan menu2 yang lain..kalau ada terlebih dan terkurang garam...minta halalkan ya..Insyallah kalau ada rezeki jumpa kita di tahun hadapan..atau kalau nak order lepas ni boleh order terus dengan saya tak perlu tunggu bazaar ramadhan heheheh...


Terima kasih jugak pada kekawan yang memberikan sokongan dan galakkan untuk berniaga.

Di kesempatan ini saya juga ingin mengucapkan salam adilfitri buat kekawan di Dubai serta kawan-kawan di Malaysia serta kawan cyber yang berada di seluruh pelusok dunia..Minta maaf jika ada silap dan salah kata serta tingkah laku sepanjang kita berkenalan

2 comments:

cikhany said...

Assalammualaikum.

Salam perkenalan. Saya baru jalan-jalan kat blog ni. Seronok tengok awak berniaga di bazar ramadan. Senang ke dapat bahan untuk memasak di sana?

FiDa@aMiDa said...

salam mamaija

terima kasih sudi singgah sini.
Bahan-bahan ada setengahnya ada kt sini..ada yg import dari msia lah :)