MY GUEST BOOK

Followers

My Blog Awards 2008/2009

Tuesday, September 15, 2009

Kad Raya buat semua


Salam Aidilfitri di perantauan Dubai,
Maaf Zahir Batin 1430H


buat rakan-rakan blogger@cyber semua dan jugak pengikut setia blog ini.
sudi-sudikan lah gantung kad ni kat blog masing-masing.


Makan ketupat rendang itu ingat-ingatlah kat fida di sini..sedih sangat ni tak dapat beraya kat Malaysia kena postponed cuti lagi ni..hubby tak dapat cuti huhuhuhu hwa hwa :(



Raya tahun ini tak da baju raya dan kuih raya pon..
ingatkan sempatlah shopping kat Msia kalau ikutkan balik hari ini


Kad raya lagi dari kawan-kawan


Dari elise

Dari Anna


Dari Kak Moi


Dari Ct


Dari Kak Deeja





8 comments:

HASNAH said...

Selamat Hari Raya Fida..cian tak dpt blk raye, tp sabar ajelah ye..walaupun tak meriah..yg pastinya hari raya disambut..

ain said...

alahai siannya dia. x pe..as long as family bersama2 fida. raya kat mana2 pun mesti meriah!!

akak amik kad raya ekh. tq so much. fida jgn lupa amik kad kat umah akak pulak!!

ima said...

fida...jangan sedih2 tau! hari raya mesti disambut walau dimana jua berada...

kak ima dtg nak ambil kad raya...nanti jangan lupa ambil kad dari kat ima pulak...

FiDa@aMiDa said...

kak hasnah, kak ain, kak ima

terima kasih dah gantung kad raya akak2 semua kat entry sebelum ni :)

macam-macam dugaan dok kat perantauan ni kak..nasib lah ada kawan blogger memberi semangat

Fiza Nordin said...

salam fida...kite datang nak amik kad raya nih...tq yek...

selamat menyambut kehadiran lebaran dgn penuh keceriaan dan keinsafan...

blogresipi said...

Salam Kak Fida..kite dtg amek kad raya ni tau.mekacih... selamat hari raya buat akak sekeluarga jugak :)

nekPP said...

fidaaa...

SALAM AIDILFITRI
DARI KY SEKELUARGA
MOHON MAAF ZAHIR & BATINN

jgan nagis2 tawwww..ahaks..
kad dah masuk dlm peti kaca dahh..
tnx sooo much!! kiss2x..

FiDa@aMiDa said...

kak fiza, ijan, nekpp

terima kasih sudi collect kad raya..dan bagi semangat utk sambut raya kat sini