MY GUEST BOOK

Followers

My Blog Awards 2008/2009

Monday, January 18, 2010

Vanilla Muffin, Cinnamon rolls




15 Januari 2010

Alhamdulillah...Jumaat lepas walaupon tak berapa sihat tapi dah janji dengan kawan awal so buatlah tempahan untuk dia...vanilla muffin dan cinnamon rolls..harap-harap okaylah ya rasanya...al maklumlah orang yang membuat kurang sihat so hasilnya macam tak berapa perfect tak taulah..heheehhe..anyway thanks for your support ya, sudi order dengan fida




4 comments:

E-na said...

Rajin ambik order ye..E-na nk juga la vanila muffin tu 5 ketui n cinnamon rolls tu pun 5 ketuiiii...hihihi

Mohd Najib said...

Sedapnya !! Macam nak capai je kalau sampai :)
Baunya sampai di Malaysia

kak ina kl said...

salam fida..lepas ni rajin-rajin makan ubat..kalau tak sehat berehatlah..duit boleh cari..kesihatan nak kena jaga..dahlah jauh dari keluarga tercinta.

FiDa@aMiDa said...

ena - ambil bau jelah dari jauh hehehe

mohd najib ya ke boleh bau sampai ke msia tu heheheh

kak ina
terima kasih nasihat akak berikan...dah 2 minggu makan ubat tak baik2 jugak maybe betul kata akak kena byk berehat :)