MY GUEST BOOK

Followers

My Blog Awards 2008/2009

Tuesday, January 4, 2011

Dinner at Rotana































4/1/2011


Sempena my 35th birthday, hubby ajak dinner kat luar. Alhamdulillah as long as cuti dari memasak on my special born day hehehhee. Nak bake cake sendiri rasa macam malas pulak.

Dinner kat Rotana Tecom kebetulan masakan Asian on that nite..no bad. Sedap.. ada makanan sushi, ayam kalasan, udang tempura, coconut sambal, pecal, sagu gula melaka, kari ikan, tomyam, kinchi, dessert, macam-macam lah so semua orang boleh makan budak-budak pon suka

My daughter bagi birthday card tersentuh jugak jiwa ni hehehehe dah besar anak mama ni hehehe...and tiba-tiba dapat birthday surprise dari staff Rotana tu siap nyanyi lagu "happy birthday lagi" terharu hehehhe

Last but not least, thanks to all my friends for the lovely birthday wishes at fb wall, inbox, email, sms me :)

No comments: