MY GUEST BOOK

Followers

My Blog Awards 2008/2009

Wednesday, November 25, 2009

salam adiladha buat semua


salam semua pengunjung-pengunjung setia dan teman2 blogger dan cyber..lama dah tak berupdate blog yang dah bersawang ni..



Buat pengetahuan semua...saya tengah bercuti kat Malaysia sekarang ni sempena menyambut Hari Raya Adiladha...kalau ada kekawan nak jumpa bolehlah datang ke rumah mak saya di Rawang (tapi kena call dulu ya takut saya merayap biasalah cuti-cuti ni kan hehehhe)


Alhamdulillah tahlil arwah abah yang ke 40 hari telah selesai pada 23/11/2009 lepas..sekejap aje masa berlalu..Raya Adiladha kali ini terasa sunyi lah sebab arwah abah dah tak da...masih terbayang-bayang lagi macam dia masih ada lagi di dunia ni..sampaikan ada kekawan masih menghubungi nombor hp arwah abah pada mereka yang tak tau lagi ketiadaanya..
Raya Aidiladha kali ni tak semeriah tahun-tahun yang lepas kami sambut ala kadar aje..kami akan mengunjungi pusara arwah abah di kg Sungkai Perak (tempat kelahiran dan saat-saat terakhir arwah abah mengembuskan nafasnya di pangkuan ibunda yang tersayang hajjah Jamilah yang masih kuat lagi berumur 90 thn)

Pada mereka-mereka yang dalam perjalanan balik kg tu hati-hati di jalan raya ya...pada yang masih ada ibu bapa tu luangkan masa menziarahi mereka...pada yang jauh tu kalau tak dapat ziarah tu selalu-selalu lah menghubungi mereka ya..



7 comments:

~~zAnAfAhMi~~ said...

kat kampung skg ni? lama ke? kakzana nak turun KL rumah mak lps raya nanti tp tak tau la berapa hari. skg ni musim banjir, takut tak lepas je....
kalau fida terjalan ke Kelantan, fida dtg la rmh mak mertua akak sb akak skg di Klntn. boleh tel dulu atau sms 0192711510

~~~ kay ~~~ said...

Selamat menyambut Aidil Adha yang bakal menjelang. Semoga hidup kita selalu di berkati ALLAH, sampai satu saat kita pasti kembali kepadaNYA.

~~ salam aidil adha semoga seikhlas korban ~~

ain said...

Selamat menyambut hari raya aidil adha utk fida sekeluarga juga!!!

FiDa@aMiDa said...

salam kak zana
aah kat kg lebih kurang 3 minggu jugak lah..Insyallah tapi tak janji ya kak zana sbb byk aktiviti ni hehehhe ikutkan hati semua nak buat mcm2 tapi tak taulah sempat ke tak hehehe

salam adiladha buat kay sekeluarga jugak

salam adiladha buat kak ain sekeluarga jugak

Syigim said...

laaa....fida balik msia ke.. ok enjoy ur stay.. oo raya haji ni xdpt la makan bun kacang merah fida hihi.. :) selamat hari raya haji..

Anna said...

Hi selamat berkenalan. Welcome u to visit http://anagallery-suhanaoct.blogspot.com...Nice to meet u :)

FiDa@aMiDa said...

syiqim...terima kasih..seronok dah setahun tak balik msia..so cuti2 msia lah hehehhe