MY GUEST BOOK

Followers

My Blog Awards 2008/2009

Sunday, December 7, 2008

Ibn Battuta Mall - 6 December 2008

, M
















6/12/2008


Semalam tenghari bila hujan dah berhenti....boringnya tak ada aktiviti....so jom jalan-jalan pergi mall...Perjalanan ke Ibn Battuta Mall lebih kurang 45minit sbb jam hujan tadi menyebabkan jam kat highway..air bertakung..Naik teksi 52AED sehala.

Ibn Batutta Mall ini di dalamnya mengikut senibina/rekabentuk mengikut perjalanan pengembaraan Ibn Battuta di antara negara-negara yang terdapat di mall ini adalah negara CHINA, TURNISIA, INDIA, ANDALUSIA, EGYPT, PERSIA
Kakak Amily suka dan seronok adiknya Adam takut nak bergambar dengan maskot pak arab tu hehehhe

4 comments:

QiStinA's said...

amboi..fida...jalan2 sakan yek... cantikkan ibn battuta tu... mmg menarik..

FiDa said...

kak moi heheh boring2 jalan sakan lah gamble je naik teksi kalau pergi sendiri mmg tak reti lah

Mummy Ina said...

wah kalau gini mau cukup sebulan abis dah satu dubai punya shopping kompleks korang tawaf... heheheh...

take care dear...

FiDa said...

Lily..

tawaf mall kat sini mmg la seronok tapi cukup bulan kira duit berapa dah abis huhuhu...teksi sini mahal beb..kalau tak kereta patah kaki